Maanataina olin ekaa kertaa neuletapaamisessa. Tapaaminen järjestettiin Korian ABC:llä 17.30 alkaen. Mun oli tarkoitus mennä jo viime kerralla (joka kuun eka maanantai), mutta silloin tuli työkiireitä. Nyt kuitenkin pääsin mukaan, ja mukavaa oli. Otin mukaan sukkakutimet, vaaleanvihreää Nallea ja Pirkka-lehden pitsisukka-ohjeen.

IMG_4558.JPG

Kuten tavallista, kamera vääristää taas värejä... Näyttää tosi tylsänväriselle, oikeastihan on aivan ihanaa kirkasta lämmintä keväisen vihreää! En edes yritä survoa sukkaa jalkaani kuvatakseni sitä, näistä tulee kesäsukat ystäväni teinityttärelle.

Suuret kiitokset 'meidän pöydälle' kun otitte minut niin ystävällisesti mukaan! Kiitos vinkeistä, blogeista, linkeistä, ideoista, tiedoista ja seurasta! Olen vielä NIIN ALOITTELIJA näissä jutuissa, mutta innostus on kova.

Elämäni ekat pitsisukat sain valmiiksi viikonloppuna. Lankana Vaaleanpunainen Florica ja malli on Hepsin blogista bongattu. Todella kaunis malli ja oikein mukava neuloa. Yksinkertaista ja kaunista. Lanka on vähän lötköä ja jotenkin heppoisen tuntuista, saas nähdä kuinka kestää kulutuksessa. Mutta tykkäsin sitä neuloa, oli mun käsialalle sopivaa, tuo vihreä Nalle-sukka menee lahjaksi juuri siksi, koska siitä tuli vahingossa liian pieni... liian tiukka... :(

IMG_4540.JPG


*****


Huomenna on toinen mukava tapahtuma, match show, jonne olen lupautunut tuomariksi. Ystäväni lapsen luokka järjestää mätsärin, ja tuotto menee leirikoulurahastoon. Olen mielelläni mukana tuollaisessa toiminnassa. Pääsen arvostelemaan lapsi+lelukoira -kehän ja pennut. Ihan vähän jännittää, mutta enemmän olen kuitenkin innoissani.

Valitettavasti oma pikkukoiranen jää ilman (tarvittavaa) treeniä, kahdestakin syystä. Ei ole esittäjää. Koiralla on juoksut. Ei ole kiellettyä tulla juoksussa mätsäriin, mutta... parempi olla menemättä, saattaa  tulla murhaavia katseita urosten omistajilta... Leikkiähän tuo mätsäri vain on =)

Onkohan koirilla menkkakipuja...??