Olen koko päivän kuunnellut Zen Cafeeta ja siivoillut. Pitkästä aikaa kuuntelin oikestaan koko tuotannon läpi ja ei voi muuta kun ihmetellä Samulin kykyä tuottaa tekstiä. Lyriikat on niin eriskummallisen hienoja ja ne antaa ajattelelmisen aihetta. Jostain syystä tänään kosketti eniten biisi 'Kosketuksen alla'.


Minulla on siivet
osaan lentää tiedätkö,
minulla on keuhkot
uin järven ylitse,
minulla on jalat
voin kuuhun hypätä,
minulla on kädet
jos niitä pyöritän
alkaa myrsky

Silti minä vapisen sun kosketuksen alla
Silti minä värisen sun käsiesi alla

By Samuli Putro

Tuossa kappaleessa tämä kyseinen mies 'kehuu' itseään vielä kovasti lisää, ja aina säkeistön lopussa ihmettelee kuinka nainen saa sen vapisemaan. Aaah, niin koskettevaa...

Oikein hyvää muusiikkia kun on yksin kotona, siivoilee pikkuisen, tai siis lähinnä järjestelee tavaroita ja kaappeja. Sopii myös oikein hyvin Ikean-tuomisten purkamiseen... =) Siitä lisää myöhemmin.