Sain tänään kukkia! Niinkuin toivoinkin, naistenpäivän kunniaksi. Mies sanoi aamulla lähtevänsä asioille, tuli hetken päästä takaisin ja kimahti; Kukkakauppa oli kiinni!! No, itse kävin asioilla iltapäivällä, oli sitten sillä aikaa käynyt kukkia ostamassa. Ja taas saan todeta: Minulla on ihana mies!

Isoäidin neliö -langat on eiliseen asti olleet muovipusseissa... Äärimmäisen ällöttävää. Löysin halpiskaupasta juuri sopivan säilytyslaatikon:

Aivan yhtä värikäs kuin langatkin.

Pikkuveljeni kävi yhtenä päivänä kylässä ja naljaili minulle tapansa mukaan.

  • Mitä teet?
  • Tilkkutäkkiä
  • Aika kirjava...
  • ... ...
  • Siis aika montaa väriä kyllä tulee...
  • ... ...
  • Siis vähän tosta tulee värikäs...
  • ... ...
  • Aika kirjava!!
  • ... mut kun mä tykkään tällaisesta kirjavasta...

Veljeni ja hänen avovaimonsa koti on yksinkertainen, tyylikäs, moderni, avara, värit ruskea ja valkoinen, ei mitään tilpehööriä missään.  Ihan kaunis, mutta aavistuksen liian hieno minun makuuni. Veljeni ja hänen tyttöystävänsä ovat muutenkin todella trendikkäitä, moderneja ja tyylitietoisia kaikin tavoin. Tiedätkö, kaapissa on yhteensä 10 vaatetta ja silti näyttää että niillä olisi joka päivä uudet vaatteet... =) (valkoista, ruskeaa, vaaleanpunaista, vaaleansinistä).

Veljeni on mieheni jälkeen minulle se seuraavaksi rakkain ihminen.

Lupasin tehdä heille hillittyjä ja sisustukseen sopivia isoäidin neliöitä vaikkapa tyynynpäällisiksi.