Eilen olin ystäväni luona Partyliten kynttiläkemuissa. Minun täytyy tunnustaa, olen jo pitkään ollut pahasti koukussa Partyliten kynttilöihin. Menin kemuihin sillä asenteella, että tällä kertaa en varmasti tilaa mitään!! Ja kuitenkin lähdin kotiin 40e köyhempänä... Ne on niin ovelasti asetettu ne niiden tarjoukset; kun ensin tilaat kuvastosta normaalihinnalla niin sitten saat jotain tosi ihanaa tosi halvalla... Hymy

Tällä kertaa tilasin vain kynttilöitä: maalaisomena -votiiveja ja shampanjapäärynä -votiiveja, sitten tuikkivapaketin jossa oli 3 erilaista tuoksua, muistaakseni raikas greippi oli ainakin yksi niistä.

Meillä kotona poltetaan paljon kynttilöitä, kesälläkin, mutta varsinkin nyt talvella. Usein mies sanoo iltasella, laitetaanko vähän kynttilöitä,  ja kiertää sitten ympäri asuntoa sytyttelemässä niitä Hymy. Ihana mies!  Mä en suinkaan raski polttaa pelkkää Partylitea, vaan siirrän niihin läpinäkyviin tuikkukippoihin ihan tavallisia marketin tuikkuja. Vain muutama tuoksukynttilä palaa samalla aikaa.

Lähes aina meillä palaa 'eteisessä'


Seinätelineissä on yleensä minitynnyrikynttiläpurkissa votiivit, joku aika sitten laitoin ihan vaan koristeeksi nuo isot pilarikynttilät tuohon. Budha-somiste ei ehkä ole sitä minun ominta tyyliä, olen saanut sen lahjaksi niin täytyy ainakin jonkin aikaa esillä sitä pitää... Peili on vanha, se on mun ukin ja mummin häälahja, ja käsin koristeleikattu. Ihana!

Tästä somisteesta tulee ihanat kuviot seinälle


Kynttilät on niiiiin ihania!!!